header1.png header9.png header12.png header13.png header4.png header15.png header14.png header10.png header3.png header2.png header7.png header11.png header5.png header8.png header6.png

MAA
Vrijwilligers informatieavond
Categorie: Vergadering
Datum: woensdag 11 maart 2020
Tijd: 19:30 - 21:00
Locatie: HVB Clubhuis
Memo: Tijdens deze informatieavond gaat het over de vrijwilligers die nodig zijn voor de vereniging.
Een aantal vrijwilligers is opgehouden of gaat binnenkort ophouden met dingen te doen voor de vereniging. Er zijn daarom heel dringend mensen nodig die deze werkzaamheden overnemen.
Een vereniging is een organisch iets. Verloop in functies is niet alleen normaal, maar ook heel gewenst! Het is juist goed wanneer er zo nu en dan nieuwe mensen bijkomen met een nieuwe en frisse kijk op de dingen! Dus als u al eens twijfelde: Dit is echt hét moment om het verschil te maken voor de HVB!
Met uw inzet blijft HVB een leuke plek waar kinderen en volwassen kunnen hockeyen en plezier kunnen beleven.