header14.png header13.png header8.png header2.png header6.png header15.png header9.png header7.png header1.png header11.png header10.png header12.png header4.png header5.png header3.png

activiteiten_opendag

Open dag HVB
Zondag 14 mei 2023 van 13.00 - 17.00
aanmelden via [email protected]

Wil je vast een voorproefje? Klik dan hier voor een you-tube van de open dag van 2022! Of kijk hier voor de flyer voorzijde of achterzijde.

Wist je dat de gemeente indien nodig de sportcontributie van kinderen betaalt? Klik hier voor informatie.

In navolging van de geweldig succesvolle Open Jeugd dag van vorig jaar gaat ook dit jaar Hockey vereniging Bleiswijk een sportieve middag organiseren met als doel nieuwe leden te werven. Deze open dag is voor alle bassischool kinderen in Langsingerland en deelname is gratis.

Kinderen worden op leeftijd en hun eigen voorkeur in groepjes verdeeld en gaan onder begeleiding een rondje doen langs alle leuke activiteiten die uitgesteld staan. De organisatie van dit middag vullende programma is in handen van onze jongste jeugd trainers en die maken er altijd een groot feest van.

De kinderen kunnen naast een 27 meter lange stormbaan ook een pannenkoek, suikerspin en onbeperkt ranja verwachten. Voor de ouders is het clubhuis de hele middag open en kun je met een drankje gezellig wat tijd doorbrengen op ons terras terwijl de kinderen spelen.

Tijdens corona is het aantal leden van veel sportclubs enorm afgenomen en ondanks een sterk herstel zien we dat veel kinderen nog geen teamsport spelen. Voor de ontwikkeling van kinderen kan een gave teamsport heel belangrijk zijn. Door fijn te trainen met je leeftijdsgenoten en spelen tegen andere clubs leren kinderen op vroege leeftijd al belangrijke lessen over inzet en samenspelen. Kinderen die een leuke middag hebben gehad kunnen zich inschrijven voor 3 proeftrainingen met het team waar ze voor uit zouden kunnen komen. Als dit ook bevalt kunnen ze definitief lid worden. Ook voor kinderen die nu nog andere sporten doen is deze dag een mooie kans om iets anders te proberen.

Op veel hockeyclubs zijn wachtlijsten en gaat de meeste aandacht naar de beste teams. Dat geldt niet voor hockey vereniging Bleiswijk. HVB bestaat binnenkort 50 jaar en is een gezellige vereniging met bijna 450 actieve leden. In ons schitterende en recent verbouwde clubhuis organiseren we veel leuke feestjes voor de kinderen. Plezier en spel staan voorop! Dat onze jongste jeugdteams het vervolgens ook gewoon heel goed doen in de verschillende competities is niet toevallig, maar wel mooi meegenomen.

Mocht je willen kennismaken met onze club meld je dan aan via [email protected] en dan leggen we een stick voor je klaar! Deelnemers mogen sportieve kleding aan, een stick hebben wij. Wel moet verplicht een bitje worden gedragen, die zijn te koop voor 7 euro.

Tot zondag 14 mei start 13:00!