header7.png header9.png header3.png header15.png header5.png header2.png header8.png header11.png header6.png header14.png header12.png header4.png header13.png header10.png header1.png

Vacatures

Vrijwilligersbeleid

Geen enkele vereniging kan zonder vrijwilligers, dit geldt ook voor HVBleiswijk. Het leuke van het vrijwilligerswerk is dat het de band met de club versterkt en natuurlijk zijn vrijwilligers onmisbaar omdat zij ervoor zorgen dat de teams gecoacht worden, de bardienstplanning rond komt, activiteiten worden georganiseerd, er getraind en gespeeld kan worden, etc. Van alle (ouders van) leden wordt verwacht dat zij hun steentje bijdragen en dat zij dus hun bijdrage leveren aan het vrijwilligerswerk. Wanneer wij dit niet verplichten moet het werk door betaalde krachten gebeuren waardoor de contributie ongetwijfeld moet worden verhoogd.
Wij doen ons best om een goede match te vinden tussen jouw interesses en de activiteiten. Waar liggen jouw talenten? Coachen, fluiten, wedstrijdcommissariaat, extra bardienst draaien, feesten en / of evenementen organiseren, een bestuursfunctie etc. Je kunt het zo gek niet verzinnen of wij kunnen je hulp gebruiken.

De commissie richt zich op werven, behouden en ontwikkelen van vrijwilligers. Alle vrijwilligersactiviteiten zijn in kaart gebracht en actuele vacatures staan op de website. Leden, ouders van leden en/of andere geïnteresseerden kunnen zich hier oriënteren op de mogelijkheden en zich aanmelden.

Zin om iets op te pakken? Stuur even een mailtje naar [email protected]

Verplichte activiteiten
Er zijn op de club een aantal activiteiten die niet vrijblijvend zijn maar verplicht. Verplicht zijn bardiensten (senioren, junioren en ouders van jeugdleden) en het fluiten van wedstrijden door senioren en junioren O16-O18.

PER DECEMBER 2023:

CONTACTPERSOON MEDISCHE ZAKEN / EHBO
Je zorgt ervoor dat de EHBO-koffers op orde zijn
Tijd ca. een uur per maand
En aanvullingen en goede ideeën over medische zaken zijn zeker welkom!

JEUGD-ACTIVITEITENCOMMISSIE
Je / jullie zijn jeugdleden of ouders van leden die het leuk vinden om feesten & filmavonden voor de jeugd (O12-O18) en jongste jeugd (Funkey-O7-O10) te organiseren. Samen met de huidige leden van de activiteitencommissie.
Tijd Dat ligt eraan hoe leuk je het feestje maakt!
En Leuke ideeën zijn altijd welkom! Ook met zijn tweeën aanmelden mag!
Meer info / aanmelden: [email protected]

COÖRDINATOR TRAINERS - COACHES (Cotraco)
Je bent lid van de TC (Technische Commissie) en jouw taken liggen in het aanstellen / opleiden van trainers en coaches van zowel selectie- als breedteteams. Je borgt samen met de andere leden van de TC dat al onze leden een goede hockeytechnische basis hebben.
Tijd Afhankelijk van de taken die je i.o.m. de TC afspreekt
Meer info / aanmelden: [email protected]

LIJNCOÖRDINATOR JONGSTE JEUGD (Lijnco JJ)
Je bent lid van de TC (Technische Commissie) en laat na aanmelding de ouders weten bij welk team hun kind kan (proef)trainen, je bent de schakel tussen coaches / trainers en HVB, en je deelt in juni de teams op leeftijd in. Daarnaast deel je in de organisatie van de open dag en de Jongste Jeugd Slotdag.
Tijd Totaal ca 1-1.5 uur per week, aan het einde van het seizoen wat langer
En Je wordt ingewerkt door de vertrekkende lijnco! En als lijnco JJ hoef je niet zelf te kunnen hockeyen.
Meer info / aanmelden: [email protected]

COÖRDINATOR OPLEIDINGEN ARBITRAGE (scheidsrechters)
Je zorgt ervoor dat HVB beschikt over voldoende clubscheidsrechters (CS). Samen met de planners en de praktijkbegeleider maak je onderdeel uit van de arbitragecommissie. Jouw taken:
- ouders enthousiasmeren om een CS-kaart te halen
- trimmers, nieuwe leden en leden van O16-leeftijd oproepen tot het behalen van een CS kaart
- zorgdragen voor verwerking in Lisa
- avonden voor examens organiseren, afstemming met KNHB
Tijd Totaal ca 25 tot 30 uur per jaar (piek in sept – nov).
En Je taken zijn goed van huis uit uit te voeren, maar we zien je natuurlijk ook graag op de club!

LID BEHEERCOMMISSIE
Je bent een handige Harry of Harriët die de bestaande commissie wil helpen met aansturen en klussen
Tijd Een paar uur per week, uiteraard in overleg!
En Je vult de huidige commissie aan, dus afhankelijk van je interesse / expertise verdelen jullie de taken. Wie biedt?