header9.png header11.png header5.png header1.png header4.png header12.png header7.png header3.png header14.png header10.png header8.png header15.png header13.png header6.png header2.png

Opzeggen lidmaatschap

Ben je van plan te stoppen met hockey? Dat vinden wij natuurlijk jammer. We willen je vragen in dat geval zo snel mogelijk op te zeggen.

Het opzeggen van het lidmaatschap kan enkel via de mail aan de ledenadministratie ([email protected]). Wil je daarin je naam, teamnummer en opzegreden vermelden? De opzegging zal per e-mail bevestigd worden.

Voor elk lidmaatschap (G-Hockey, Trainingsleden, Funhockey , Benjamins, O10 t/m O18 jeugd en senioren) geldt dat de opzegging vóór 1 mei binnen moet zijn bij de ledenadministratie. Bij opzeggen na deze datum is men de contributie voor het gehele komende seizoen aan de vereniging verschuldigd. Na het voldoen van alle financiële verplichtingen aan de vereniging wordt men uitgeschreven als lid van HV Bleiswijk en bij de KNHB.

Eventuele mondelinge opzeggingen bij de coach/TC/trainer zijn niet voldoende.