header13.png header14.png header10.png header8.png header11.png header12.png header9.png header5.png header15.png header1.png header3.png header7.png header4.png header6.png header2.png

Open Jeugddag 22 mei 2022

15-4-2022

Op zondag 22 mei 2022 organiseert Hockeyvereniging Bleiswijk een Open Jeugddag voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar. De open dag is bedoeld voor alle kinderen die een gezellige middag met vriendjes en vriendinnetjes willen sporten.

Tijdens deze zondagmiddag kun je van 13:00 tot 17:00 uur kennismaken met de hockeysport. Er zijn clinics, oefenwedstrijden en je kunt meedoen aan een korte training.

Een bitje kun je kopen (5 euro) en sticks zijn aanwezig. Je hoeft dus alleen goede schoenen en een sportieve outfit aan te trekken. De organisatie van dit middag vullende programma is in handen van onze jongste jeugd trainers en die maken er altijd een groot feest van.

We gaan leuke spelletjes doen en er komt een heuse stormbaan (springkussen) van 27 meter lang.

Voor de ouders is ons clubhuis de hele middag open en kun je met een drankje gezellig wat tijd doorbrengen op ons terras. Onze vrijwilligers kunnen je alles over de hockeysport vertellen. Deelname is gratis en iedereen is welkom.

Tijdens corona hebben wij gemerkt dat het aantal nieuwe aanmeldingen wat afnam, maar voor de ontwikkeling van kinderen kan een gave teamsport heel belangrijk zijn. Samen winnen of verliezen en altijd gezellig spelen in een veilige omgeving. Kinderen die een leuke middag hebben gehad kunnen zich inschrijven voor 3 proeftrainingen met het team waar ze voor uit zouden kunnen komen. Als dit ook bevalt kunnen ze hierna definitief lid worden .

Op veel hockeyclubs zijn wachtlijsten en gaat de meeste aandacht naar de beste teams. Dat geldt niet in Bleiswijk. Wij zijn een gezellige vereniging met bijna 450 actieve leden opgericht in 1976. In ons schitterend, recent verbouwde, clubhuis organiseren we veel leuke feestjes voor de kinderen. Plezier en spel staat bij ons voorop! Dat onze jongste jeugdteams het vervolgens ook gewoon heel goed doen in de competities is mooi meegenomen.

Hockey is er voor alle leeftijden een leven lang. Ook volwassenen kunnen nog steeds aansluiten bij onze trim, senioren- en veteranenteams. . Ook hebben wij een G-Hockeyteam voor kinderen met een beperking. Ben je ouder dan 12 en gestopt met hockey, maar overweeg je weer te starten neem dan ook contact op met ons.

HVBleiswijk is een gezellige familieclub met veel leuke activiteiten en actieve vrijwilligers. Mocht je willen kennismaken met onze club meld je dan aan via [email protected] en dan leggen we een stick voor je klaar! Tot zondag 22 mei start 13:00!

De flyers vindt u in de bijlage.

Met vriendelijke groet,

Organisatie Open Jeugddag HVBleiswijk