header1.png header14.png header15.png header2.png header12.png header11.png header7.png header5.png header4.png header6.png header8.png header10.png header13.png header9.png header3.png

Update HVB-kleding

5-3-2020
-UPDATE HVB KLEDING-

Beste leden,

Het zaalhockey zit erop en we mogen weer terug naar het veld en naar onze accommodatie. In de tussentijd zijn de sponsorcommissie, Club Colors en Hockey Republic aan de slag gegaan om de clubkleding aan te vullen en uit te breiden.

Broekjes, Rokjes, Kousen
- Gereserveerde bestellingen (shorts, rokjes, kousen) zijn vandaag (5/3) beschikbaar bij Hockey Republic. Je hebt hierover ook een telefoontje gekregen van Hockey Republic
- Heb je geen bestelling gereserveerd maar wil je wel graag een nieuwe short of rokje? Bij Hockey Republic is een beperkte voorraad aanwezig van shorts, broekjes en kousen.

Trainingspakken:
Inmiddels lopen dankzij sponsoren meerdere teams in trainingspakken van HVB. Nieuwe trainingspakken zijn in bestelling. Deze worden geleverd naar verwachting in april/mei en kun je als lid dan kopen bij HR. Wil je als sponsor voor bijvoorbeeld volgend seizoen een team aankleden? Dit kan tegen speciale condities; neem dan contact op met [email protected]

HVB-sweater / HVB- uitshirt:
Vanaf volgend seizoen starten we met een nieuwe HVB-sweater en een nieuw HVB-uitshirt. De huidige HVB-sweaters zijn nog beperkt verkrijgbaar. Uit shirts zijn op dit moment niet te koop; gebruik hiervoor een eigen rood shirt.

HVB-sticktas:
Er is ook een HVB-sticktas gemaakt. Het G-hockeyteam krijgt, dankzij haar sponsor Kamadur, binnenkort de primeur. Ook komen er enkele sticktassen beschikbaar voor de losse verkoop via Hockey Republic. Dit zal over +/-3 weken zijn. Meer info volgt hierover nog.

Vragen of opmerkingen?
Heb je een vraag of opmerking? Stel hem aan de sponsorcommissie ([email protected]) .