header1.png header14.png header2.png header6.png header12.png header15.png header10.png header11.png header7.png header4.png header13.png header3.png header8.png header5.png header9.png

Resultaat Rabobank Clubkas Campagne is bekend

11-11-2018
Vorige week waren Cindy van Ruyven en Jolanda den Breejen van de Rabobank bij HVB. Zij kwamen een cheque overhandigen van de Rabobank Clubkas Campagne.

De Rabobank Clubkas Campagne is er om de verenigingen/stichtingen financieel een steuntje in de rug te geven. Het bedrag is bedoeld om de vereniging te ondersteunen bij activiteiten die ze ontplooit. De bijdrage vanuit de Rabobank Clubkas Campagne is afhankelijk van het aantal stemmen dat uitgebracht wordt op de vereniging of stichting.

Wij hebben het bedrag van €403,- gekregen. Een mooi bedrag dat we goed kunnen gebruiken! Met dank aan Rabobank en alle mensen die op de HVB hebben gestemd!

Overhandiging van de cheque

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder