header1.png header12.png header6.png header2.png header5.png header8.png header9.png header11.png header4.png header14.png header10.png header7.png header15.png header13.png header3.png

Grote Clubactie 2018 bijna afgelopen

7-11-2018
Aanstaande zaterdag (10 november) is de laatste mogelijkheid om lotenboekjes in te leveren. Er zijn weer spelers van Dames-1 aanwezig in het clubhuis! Tussen 9:00 en 12:00 kan je bij hen je lotenboekje inleveren en dan krijg je gelijk je knipkaartjes mee. Heb je 20 loten of meer verkocht? Dan krijg je ook gelijk je 20-lotenvoucher mee.

Als je dit liever hebt, mag je ook gewoon nog je lotenboekje in de inleverdoos in het clubhuis gooien. Dan krijg je je knipkaarten ook zo snel mogelijk. Maar let op! Ook inleveren in de doos kan uiterlijk tot en met 11 november!

Sportieve groet van de GCA-commissie.

p.s. Heb je je lotenboekje al ingeleverd maar nog geen knipkaarten gekregen, dan kan je zaterdag óók tussen 9:00 en 12:00 langsgaan in het clubhuis. Dan krijg je alsnog gelijk je knipkaarten!