header12.png header2.png header15.png header8.png header6.png header13.png header14.png header1.png header7.png header11.png header10.png header3.png header9.png header4.png header5.png

Sponsorloop Nijmeegse Vierdaagse voor HVB.

4-3-2018
Initiatiefnemer Evert Jan van Vloten (Veteranen HVB en vader van Meijke en Floor) gaat in Juli 200 km lopen tijdens de Nijmeegse vierdaagse. Hij doet dit niet alleen als een persoonlijke uitdaging, maar dit jaar hoopt hij, d.m.v. sponsoring, extra geld bij elkaar te wandelen om de verbouwing van ons clubhuis te gaan realiseren (rolstoel toegankelijke entree en toiletgroep).

Meerdere lopers zullen waarschijnlijk volgen en als dat zo is, houden we jullie op de hoogte natuurlijk!

Bekijk de website via deze link:

(Mocht de link niet werken, kopieer de regel dan en plak deze in de balk boven in uw browser).

Sponsoren zijn dus welkom! Dus wil je een bijdrage leveren kan dat via de website door simpel op Evert Jan van Vloten te klikken.

Tevens willen we jullie vragen de actie te delen onder vrienden en bekenden. Hoe meer ze binnen halen, hoe sneller die de verbouwing kunnen gaan realiseren.

Floor van Vloten
go papa! succes!
Flora van der Meer
top onze bijdage is geleverd. Op nog vele. Fijne voorbereiding
Amber Noa van der Wel
helemaal Super!
Wolter Manders
uiteraard draag ik bij.Mooi initiatief en heel veel succes!
Wieke Schweers
Nu al respect ! bijdrage: ✅