header12.png header1.png header4.png header2.png header11.png header7.png header9.png header5.png header15.png header3.png header10.png header14.png header8.png header13.png header6.png

JO18 is kampioen!!

12-5-2024
Een prachtig bericht van JO18-1:

Na een spannende wedstrijd waarna we 1-0 achter kwamen hebben we de wedstrijd omgedraaid naar een 2-1 overwinning. Na een misser op open goal van HCRB en een strafcorner na het eindsignaal zijn we goed weg gekomen, MAAR ondanks dat allemaal hebben we gewonnen!
Wij zijn kampioen, wij zijn kampioen🏆💙

Wordt jouw team ook kampioen of hebben jullie gewoon ontzettend jullie best gedaan en heel veel lol gehad? Laat het (met foto) weten aan [email protected] en zie je team terug in een Lisa-nieuwsbericht!

Hendrik Dammes
Gefeliciteerd toppers 🏑🏆🥇
Patricia van den Kieboom-van der Burgh
Deze jongens zijn ongeslagen kampioen geworden. Echte toppers deze mannen en coaches!!
Sebastiaan Wooning
super gedaan, gefeliciteerd toppers!
Meinhardt Schwengle
Mooi gedaan mannen.
Denise van Spall
Super! Gefeliciteerd mannen🎉
Paul Slings
Alle ballen op Kas
Charles van Vlijmen
Toppertjes jullie zijn echt goed.
Jan Hulst
Terechte kampioenen 💪🏼🥇