header4.png header11.png header9.png header3.png header14.png header1.png header6.png header13.png header8.png header2.png header12.png header15.png header7.png header5.png header10.png

23 & 24 aug: Uitreiking wedstrijdshirts bij Jumbo Hockey Rijswijk

13-8-2023
De nieuwe wedstrijdshirts zijn binnen!

Op wo 23 en do 24 augustus worden de nieuwe Osakashirts uitgereikt in de winkel van Jumbo Hockey (Patrijsweg 34 Rijswijk). De nieuwe winkel ligt op bijna dezelfde plek als vroeger, een paar deuren verder ben je van harte welkom!

Voor HVB zijn er speciale openingstijden; woensdag 23 en donderdag 24 augustus vindt de uitreiking van de shirts plaats van 16:00 uur 20:00 uur! Elk lid krijgt een gratis shirt; in de winkel pas je het shirt en geef je je naam en team door.

Natuurlijk kun je gelijk ook terecht voor sokken, een broek of rok en alle andere hockeyspullen die je nog nodig hebt. Dit kan zelfs met 30% korting als je voor je hele team een bestelling plaatst. Je teammanager/coach krijgen hiervoor nog speciale teambestellijsten toegestuurd.

Heb je een vraag? Mail dan naar [email protected]

Paul Slings
Voor mij graag een xl
Paul Slings
Mooiste shirt dat ik ooit heb gezien
Jeroen Schmitz
wanneer worden de bestelformulieren verstuurd? Ik heb voor MC2 nog niets ontvangen.
Anne-Claire Joon
de bestellijsten zullen morgenavond worden verzonden!