header2.png header4.png header12.png header10.png header9.png header3.png header11.png header7.png header5.png header14.png header1.png header8.png header6.png header15.png header13.png

NIEUW Wedstrijdshirt

2-8-2023
Nieuw wedstrijdshirt HVB

Met ingang van dit seizoen heeft HVB een nieuw wedstrijdshirt. Dit shirt is gekozen na een stemming onder de leden en met grote meerderheid is voor dit shirt gekozen. Alle wedstrijden worden in dit shirt gespeeld.

Hiermee verwelkomen wij ook Osaka als onze nieuwe kledingleverancier. Als spetterend start van het seizoen zal Osaka elk nieuw lid en al onze huidige leden dit shirt komend seizoen gratis verstrekken.

Het shirt wordt aan alle teams uitgereikt in de winkel van Jumbo Golf & Hockey in Rijswijk. Hiervoor wordt nog een speciale datum aangekondigd. Hou de mail en de website in de gaten