header6.png header11.png header12.png header14.png header8.png header10.png header3.png header7.png header2.png header15.png header9.png header13.png header1.png header5.png header4.png

Garage SALE!!

22-6-2023
Garagesale bij HVB
Vanaf komend seizoen is Osaka sponsor van HVB. Zo krijgt elk lid in augustus een gratis geheel nieuw ontworpen HVB-wedstrijd shirt. Ook de sokken, shorts, en rokjes worden vanaf  volgend seizoen door Osaka geleverd. Daarnaast komt Osaka met een kledinglijn voor HVB met onder andere trainingspakken, track tops, trainingsshirts etc. Bestel je voor heel je team tegelijk teamkleding? Dan krijg je 30% korting; voor de voorwaarden kun je een mail sturen naar ons, mailto:sponsor@ hvbleiswijk.nl .
Het nieuwe shirt onthullen we aanstaande zaterdag van 10 tot 14 uur bij HVB. En dat niet alleen! De huidige HVB-kleding gaan we verkopen tegen flinke kortingen. Sokken, shorts, rokjes en wedstrijdshirts worden verkocht maar ook enkele trainingspakken en sticktassen.

GARAGE SALE!!!

De HVB-kleding (short, rokje, kousen, shirt) mag je volgend jaar bij de trainingen of bij het sporten gebruiken. Trainingspakken en Sticktas zijn er beperkt maar kun je natuurlijk altijd dragen/meenemen, ook bij wedstrijden.
De prijzen zijn:
  • HVB-short/rokje en HVB-shirt: van € 35,- voor € 7,50
  • HVB-kousen van € 13 euro voor € 3,50
  • HVB-trainingsjack of trainingsbroek van € 45 euro voor € 15,-
  • HVB-trainingspak van € 90,- euro voor € 25,-
  • HVB-Sticktas van € 70,- euro voor € 20,-

We zien je graag zaterdag vanaf 10 uur. Kun je zaterdag niet? Stuur dan na zaterdag een mailtje met wat je wil hebben. Reserveringen van bestellingen zijn niet vooraf mogelijk.
En.. LET OP! De nieuwe HVB-kleding is vanaf 1 augustus verkrijgbaar in de nieuw geopende winkel van Jumbo Hockey in Rijswijk, net om de hoek van waar de winkel eerst was. Hou de website en de app in de gaten voor het laatste nieuws.
Tot zaterdag, de sponsorcommissie
Patrick, Paul, Robbert en Wolter