header2.png header1.png header9.png header13.png header8.png header5.png header6.png header11.png header3.png header15.png header7.png header12.png header10.png header14.png header4.png

Stem op HVB

5-9-2022

Rabo ClubSupport 2022

HVB doet ook dit jaar weer mee met Rabo ClubSupport !

Je kunt onze vereniging een financieel steuntje in de rug geven door als lid van de Rabobank je stem op ons uit te brengen. Stemmen kan van 5 t/m 27 september  op maximaal 3 verschillende verenigingen en stichtingen.

Stemmen is simpel

Log in op je Rabo App of op de site rabobank.nl/clubsupport

Ga via Service naar ClubSupport en dan naar Stem nu. Je klikt in de lijst van deelnemende clubs op HVB en vinkt deze keuze aan. ViaStem bevestigen geef jij je stem door aan Rabo ClubSupport.

Nog geen Rabo lid?

Als je een betaalrekening bij de Rabobank hebt, minimaal 12 jaar bent, maar nog geen lid bent, kun je dat gratis en vrijblijvend worden via de Rabo App.

Maar je kunt natuurlijk ook je opa, moeder, buurvrouw of docent vragen om op ons te stemmen.