header7.png header9.png header14.png header1.png header2.png header15.png header6.png header11.png header4.png header5.png header10.png header13.png header3.png header8.png header12.png

Vanaf morgen koffie uit een echt kopje!!

30-8-2024

Vanaf de start van het seizoen introduceert de club een belangrijke verandering:

we stappen over van wegwerpbekers naar duurzaam servies!

Dit betekent dat je voortaan kunt genieten van een lekker kopje HVB-koffie in een mooi kopje, wat niet alleen bijdraagt aan een betere koffiebeleving, maar ook aan een duurzamer milieu.

Het is natuurlijk belangrijk dat deze kopjes en bijhorende dienbladen veilig terugkeren naar het clubhuis na gebruik. Dan kan onze nieuwe vaatwasser ze weer blinkend schoonmaken voor de volgende koffieronde.

Bedankt voor jullie medewerking aan het behoud van onze mooie clubvoorzieningen!

Paul Slings
Mooiste bekers die ik ooit heb gezien