header14.png header4.png header9.png header8.png header10.png header7.png header2.png header13.png header1.png header12.png header15.png header3.png header11.png header5.png header6.png

Nog meer kampioenen!

2-6-2024
Nog meer kampioenen:
MO14-1 en Heren 1 is het al gelukt; ook zij zijn al kampioen geworden en daar feliciteren we ze van harte mee. Knap gedaan!!

We hebben een spannend weekend voor de boeg! MO12-1, MO12-3 en MO16-2 kunnen kampioen worden, Dames 1 speelt voor klassebehoud, H30 heeft nog een kleine kans op kampioenschap....

Kom zaterdag en zondag met spandoeken, toeters en zo gek mogelijk naar HVB om al onze teams toe te juichen en neem je ouders, vrienden en vriendinnen mee!

Zaterdag 8 juni:
MO12-3 speelt 11.00 thuis tegen Roomburg
MO16-2 speelt 12.15 uit bij Leonidas (Rotterdam)
MO12-1 speelt 13.00 thuis tegen KZ

Zondag 9 juni:
D1 speelt 12.45 thuis tegen Kieviten
H1 speelt 15.15 thuis tegen DDHC
H30 speelt 16.45 thuis tegen HDM

Zondag wordt hoe dan ook een feestelijke middag!
Zowel jeugd als senioren: Zijn jullie kampioen geworden dit veldseizoen? Hou dan zondagmiddag vast vrij in je agenda! Meer info volgt

Zaterdag 8 Juni  KAMPIOENENFESTIJN JUNIOREN
MO12-3 kan thuis kampioen worden tegen Roomburg: ze staan 3 punten los en hebben aan een gelijkspel genoeg! Mochten ze verliezen dan zal het spannend worden qua doelsaldo.

MO16-2 heeft dit weekend gewonnen en de voormalig koploper heeft dure punten laten liggen. HVB staat 1 punt los en kan volgende week kampioen worden als ze winnen! Ze spelen uit tegen Leonidas en hebben het in eigen hand.

MO12-1 staat 3 punten achter de koploper Cartouche.  Mochten ze hun eigen wedstrijd thuis tegen klein-Zwitserland als echte winnaar af te sluiten met lekker veel doelpunten dan is het nog mogelijk en gaat het afwachten en duimendraaien beginnen.  Zal de koploper Cartouche wederom 3 punten laten liggen?
We weten het niet maar jullie zullen er alles aan doen om het ze zo lastig mogelijk te maken!

Wij wensen jullie allemaal heel veel succes meiden!

Zondag 9 Juni    KAMPIOENENFESTIJN BIJ HVB
Heren 1 zal thuis gaan schitteren op hun kampioenenfestijn bij HVB
Vandaag zijn onze heren kampioen geworden en ze spelen hun laatste thuiswedstrijd van dit seizoen waar wij tijdens de wedstrijd een mooi feestje van gaan maken!!
Kom met spandoeken toeters en zo gek mogelijk naar HVB om al onze heren toe te juichen. Neem je ouders, vrienden en vriendinnen mee.
Om 15.15 zal de wedstrijd van Heren 1 beginnen waarna om 16.45 H30 in al het feestgedruis hun wedstrijd zal spelen. Als zij winnen en Nieuwkoop gelijkspeelt of verliest dan kan het nog! Succes mannen!

Paul Slings
Kampioenen ole ole ole