header9.png header2.png header15.png header1.png header6.png header10.png header12.png header11.png header7.png header5.png header8.png header3.png header4.png header13.png header14.png

Zondag 26 mei 15.15 HVB H1 - Feyenoord H1!!

22-5-2024
Zondag 26 mei om 15.15 uur speelt heren 1 een belangrijke wedstrijd tegen Feyenoord H1.
Met nog 3 wedstrijden(finales) te gaan is de spanning om te snijden. Bleiswijk leidt met 32 punten, direct gevolgd door Krimpen met 30 en Feyenoord met 29.
Het zou fantastisch en uniek zijn als Bleiswijk H1 promoveert naar de derde klasse. (dat is heeeel lang geleden) Dit jonge hardwerkende ambitieuze team kan jullie support heel goed gebruiken in deze belangrijke wedstrijd.

Daarom deze oproep aan leden van HVB, familieleden, vrienden en ieder die HVB een warm hart toedraagt:

Kom zondag naar HVB en laat je horen en geniet van een razend spannende wedstrijd!!!!!

Wolter Manders
Ik kom 👀
Tom Overmars
❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
Derk Janssen
🩵💙
Martin van de Merwe
en wie weet op zondag 9 juni de kampioenswedstrijd van zowel H1 als H30 op 1 dag!
Meinhardt Schwengle
ik kom zeker kijken.