header10.png header13.png header5.png header12.png header15.png header3.png header9.png header11.png header6.png header14.png header1.png header2.png header7.png header8.png header4.png

AUG
ABN-AMRO cup - ballen meisjes/jongens gezocht
Categorie: Algemeen
Datum: zaterdag 31 augustus 2019
Tijd: 09:00 - 18:00
Locatie: Elders
Memo: In het weekeinde van zaterdag 31 augustus en zondag 1 september is HC Rotterdam gastheer voor het toernooi om de ABN Amro Cup. Aan dit evenement nemen traditioneel alle herenteams uit de Hoofdklasse deel. Voor deze 12e editie zijn voor het eerst ook de damesteams uit de Livera Hoofdklasse uitgenodigd. Alle teams spelen eerst een voorronde op donderdagavond 29 augustus op andere ABN AMRO-clubs door het land. Vervolgens komen de teams zowel op zaterdag als zondag elk één keer in actie. Op zondagmiddag zijn de finales in het stadion. Het wedstrijdprogramma wordt omlijst met tal van activiteiten, zoals clinics en natuurlijk de finaleronde van de ABN AMRO 3-vs-3 Cup op zondag.
Voor dit toernooi heeft HCR op zaterdag en zondag veel vrijwilligers nodig en heeft ons gevraagd om te assisteren in de vorm van ballen jongens/meisjes.
Als je in de gelegenheid bent en je vindt het leuk, geef je dan snel op.  Details volgen na inschrijving.