header12.png header5.png header3.png header11.png header1.png header6.png header4.png header7.png header2.png header9.png header15.png header10.png header13.png header14.png header8.png

Kom 22 mei naar HVB en neem je vriendjes en vriendinnetjes mee

20-4-2022
Beste jongens en meisjes,

Op zondag 22 mei 2022 organiseert Hockeyvereniging Bleiswijk een Open Jeugddag voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar. De open dag is bedoeld voor alle jongste jeugdleden en jullie vriendjes en vriendinnetjes die een gezellige middag willen sporten.

Tijdens deze zondagmiddag kunnen jullie samen met jullie vriendjes en vriendinnetjes van 13:00 tot 17:00 uur hockeyen. Er zijn clinics, oefenwedstrijden en jullie kunnen meedoen aan een korte training.

De organisatie van dit middag vullende programma is in handen van onze jongste jeugd trainers en die maken er altijd een groot feest van. We gaan leuke spelletjes doen en er komt een heuse stormbaan (springkussen) van 27 meter lang.

Voor de ouders is ons clubhuis de hele middag open en kun je met een drankje gezellig wat tijd doorbrengen op ons terras. Deelname is gratis en iedereen is welkom.

Tijdens corona hebben wij gemerkt dat het aantal nieuwe aanmeldingen wat afnam, maar voor de ontwikkeling van kinderen kan een gave teamsport heel belangrijk zijn. Samen winnen of verliezen en altijd gezellig spelen in een veilige omgeving. Kinderen die nog geen lid zijn en die een leuke middag hebben gehad kunnen zich inschrijven voor 3 proeftrainingen met het team waar ze voor uit zouden kunnen komen. Als dit ook bevalt kunnen ze hierna definitief lid worden.

Kom gezellig 22 mei naar HVB en neem je vriendjes en vriendinnetjes mee en ontvang een leuke verrassing!

Linda Laukens
Mooi initiatief om weer uit onze Corona schulp te kruipen.