header6.png header13.png header4.png header14.png header11.png header8.png header15.png header1.png header9.png header7.png header5.png header12.png header3.png header2.png header10.png

Nieuwe maatregelen miv 15 januari 2022

14-1-2022

Naar aanleiding van de persconferentie van vandaag kunnen wij jullie het goede nieuws mededelen; iedereen mag weer hockeyen!

Helaas zit er wel één maar aan het verhaal; er mag de komende periode nog niet gehockeyd worden tegen andere verenigingen. De zaalcompetitie gaat voorlopig dus nog niet door.

* De coaches/ trainers van de jongste jeugd tot en met de C jeugd teams kunnen zicht inschrijven voor zaalhockeytraining in de hal van Henk Breugem (Petuniaweg 14, Bleiswijk), dit kan d.m.v. de lisa app -> plan uw dienst (gebruiksregels zaal Henk Breugem).
* Vanaf a.s. dinsdag kunnen de eerste teams weer in de hal (Rijneveen en de Zijde) gaan trainen. Kijk goed op het zaaltrainingsrooster (op HVB homepage), voor jouw dagen en tijden.
* Er kan weer volledig buiten getraind worden (in overleg met de trainers), volgens het reguliere trainingsschema.
* Let op; op veld 2 liggen balken
. Hierbij een oproep om flexibel om te gaan met gebruik van veld 1 of veld 2 i.v.m. de balken op veld 2. Als meerdere teams willen trainen met balken op veld 2, maak dan ajb onderling de afspraak om bv om de week met elkaar te wisselen tussen veld 1 en 2.

* Het clubhuis wordt gezien als horeca aangelegenheid en moet dus helaas gesloten blijven.

Bijgaand ontvangen jullie aanvullende informatie vanuit de KNHB m.b.t. de maatregelen.