header1.png header15.png header14.png header4.png header10.png header2.png header6.png header5.png header8.png header7.png header13.png header9.png header3.png header11.png header12.png

Coronamaatregelen m.i.v. zaterdag 13 november, 18:00 uur

13-11-2021
Beste (ouders van) leden,

Helaas zijn er gisteravond weer nieuwe corona maatregelen afgekondigd. Met ingang van zaterdag 13 november 2021 vanaf 18:00 uur is het helaas niet langer toegestaan om als publiek aanwezig te zijn bij de wedstrijd van uw kind(eren).

Zaaltraining
Voor ouders die één of meerdere kinderen begeleiden, betekent dit niet alleen dat zij een binnenruimte van een sportlocatie uitsluitend mogen betreden als zij beschikken over een CTB (Corona toegangsbewijs), maar ook dat zij niet bij een training of wedstrijd mogen blijven kijken. Nadat zij kinderen hebben gebracht en eventueel hebben geholpen om te kleden dienen zij direct de locatie weer te vertrekken.

Spelers die komen trainen dienen vanaf 18 jaar een QR code (CTB) en geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen.

Vanuit sportfondsen is aangegeven dat zij hier de komende weken extra op gecontroleerd gaan worden.

Clubhuis/ sportcomplex
Het clubhuis/ sportcomplex is vanaf 18:00 uur niet meer toegankelijk voor publiek/ ouders.
Alleen mensen die functioneel aanwezig moeten zijn, kunnen toegang krijgen tot het complex. Hierbij kan gedacht worden aan coaches, scheidsrechters, strikt noodzakelijke rijouders en verenigingsfunctionarissen. Ook hier geldt dat iedereen vanaf 18 jaar een QR code (CTB) en geldig legitimatiebewijs moet kunnen overhandigen. Hierop wordt d.m.v. beveiligers op toe gezien.

Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bestuur HVBleiswijk