header6.png header9.png header13.png header2.png header8.png header15.png header7.png header11.png header5.png header4.png header3.png header14.png header1.png header10.png header12.png

Hypermodern videosysteem op veld 1

28-1-2021

Beste leden,

Ondanks de huidige beperkingen op hockeygebied zit de vereniging niet stil.

Dankzij bijdragen van onze trouwe en nieuwe sponsoren hebben we afgelopen maanden hard kunnen werken aan het regelen van een hypermodern videosysteem op veld 1. Meerdere commissies binnen HVB, sponsoring/TC/beheer, hebben de handen in een geslagen om dit mogelijk te maken samen met de sponsors.

Het systeem moet nog helemaal aangelegd worden de komende periode. Er zullen achter de goals van veld 1 nieuwe masten geplaatst worden, waarop camera's op een intelligente manier het spel kunnen volgen en vastleggen.

Middels een scherm op de club en middels een app op je smartphone kunnen vervolgens beelden van wedstrijden of trainingen worden teruggekeken.

Van de gespeelde wedstrijden op veld 1 kunnen automatische samenvattingen worden gegenereerd. Deze samenvattingen worden in carrousel-vorm aangeboden in het clubhuis.

Ook wordt het mogelijk om dus aan bijvoorbeeld je opa en oma jouw doelpunt op je smarthphone te laten bekijken.

Een super gaaf systeem dus met veel mogelijkheden om middels beelden verder te kunnen leren als team en als individuele speler, en daarnaast is het natuurlijk ook gewoon hardstikke leuk om jouw hockeywedstrijd terug te kunnen kijken met familie en vrienden. Voor meer informatie zie; www.360sportsintelligence.com

In de komende periode gaan we aan de slag met de aanleg van dit videosysteem en zullen er nog extra berichten volgen van de voortgang en werkwijze van het systeem.

En hou Lisa in de gaten, er komt binnenkort nog meer nieuws!

Sportieve groet,

Sponsoring, TC, beheer

Meinhardt Schwengle
Handig even terug kijken 😊 klinkt goed.
Jeroen de Slegte
Supertof! Waar een kleine vereniging groot ik kan zijn!
Arthur van der Horst
Heel erg gaaf!!