header12.png header9.png header1.png header4.png header13.png header8.png header14.png header15.png header6.png header11.png header3.png header10.png header2.png header7.png header5.png

Martijn bedankt!

15-12-2020

Na vele jaren met hart en ziel HVB vertegenwoordigd te hebben als voorzitter, en vervolgens een paar jaar later als tijdelijke voorzitter heeft Martijn Kruijt tijdens de online-ALV van afgelopen november de zogeheten hamer neergelegd.

Om Martijn toch nog in het zonnetje te zetten, kreeg hij afgelopen weekend twee mooie flessen wijn aangeboden van onze vereniging.

Wij, als bestuur, zijn hem erg dankbaar voor zijn tomeloze inzet voor "zijn cluppie". Gelukkig blijven we hem wel tegenkomen op het veld, nu als coach van het team van zijn jongste dochter; wellicht later weer voor hand- en spandiensten voor onze mooie club!

Wij zijn overigens opzoek naar een nieuwe voorzitter, wanneer u interesse heeft neem dan contact op met het bestuur ([email protected]). Het kan ook een gedeelde rol zijn, ingevuld door verschillende mensen.

Lara Winninghof
Martijn, bedankt !