header10.png header12.png header13.png header14.png header6.png header7.png header3.png header4.png header5.png header1.png header2.png header11.png header8.png header9.png header15.png

Update corona maatregelen op HVB nav persconferentie 14/12

15-12-2020

Beste leden/ouders van HVB,

Helaas zijn er gisteravond wederom nieuwe landelijke maatregelen afgekondigd. Meet deze verzwaarde lockdown is sporten de komende tijd nog steeds, gelukkig, beperkt mogelijk.

Het beleid voor sport onder de 18 is niet gewijzigd.
Voor iedereen vanaf 18 jaar geldt dat alleen getraind mag op 1,5 meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan
2 personen.

Hierbij nog een herinnering aan de al bestaande regels:

• Het clubhuis is dicht.
  • U komt alleen nog bij de HVB voor trainingen en eventuele interne oefenwedstrijden.
  • Na de training of wedstrijd moet iedereen snel weer van de accommodatie af.
  • Het nuttigen van eigen eten en drinken is niet toegestaan (behalve natuurlijk voor sporters een eigen bidon water en een pauzepepje).
  • Bij hoge nood kan er gebruik worden gemaakt van WC's in de kleedkamers.
  • Er zijn geen toeschouwers toegestaan bij sportactiviteiten, dus niet bij oefenwedstrijden en ook niet bij trainingen.
  • Begeleiders zijn wel toegestaan bij oefenwedstrijden en zij mogen blijven kijken naar de wedstrijd.

Begeleiders zijn:

• Coaches
  • Een (langdurig) geblesseerde speler. We hopen natuurlijk dat je je niet blesseert, maar als het gebeurt mag je met je team mee. Neem dan wel plaats in de dug-out, zodat duidelijk is dat je bij het team hoort.
  • Begeleiders die noodzakelijk zijn voor de sportbeoefening van mensen met een beperking (opmerking: hier is wellicht een expliciete ontheffing nodig, maar dit wordt opgenomen met de betreffende personen).
  • TC-leden

Het doel van deze maatregelen is om een omgeving te blijven bieden waarin op een veilige manier kan blijven worden gesport. We vragen ieders begrip en medewerking.

In vertrouwen hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Bij vragen/opmerkingen kunt u een e-mail sturen aan [email protected]

Met sportieve groet van het bestuur

Hockeyvereniging Bleiswijk