header11.png header14.png header6.png header13.png header7.png header15.png header9.png header3.png header1.png header5.png header12.png header2.png header8.png header4.png header10.png

Oud papier donderdag 3 december

29-11-2020

Jawel, het is weer bijna de eerste donderdag van de maand!! De tijd vliegt…...achter een papierwagen nog harder! Er is nog plek, dus wees er snel bij.

Aanmelden via Lisa onder het kopje meer > plan uw dienst.

Voor de doorgewinterde lopers zijn al meer maanden opengesteld, januari wordt een topper!!

Let wel, nog steeds, met verhoogde Corona maatregelen!

Geld voor de club, het is nog steeds hard nodig. Het clubhuis is nog steeds dicht, zonder inkomsten, wel kosten. Lopen voor de club? Van harte aanbevolen!

We verzamelen op het parkeerterrein en stappen aldaar per 2 achterop de wagen. De wagen vertrekt direct, geen welkomstdrankje helaas. Contact met ieders privéchauffeur wordt zoveel mogelijk vermeden. Mondkapjes zijn niet verplicht, het dragen ervan is naar eigen behoefte. Veiligheids- of hele stevige schoenen zijn een must. Handschoenen zijn optioneel. Bij regen, vergeet een regenjack niet!

Nogmaals, de inkomsten voor de club zijn echt belangrijk, elke loper wordt daarom beloond met 25 euro.

We verzamelen dus op het parkeerterrein tussen 18u15 en 18u30, de wagens vertrekken direct.

We maken er, ondanks de corona (nog steeds), een gezellig avondje van; het is voorbij voor je er erg in hebt!

Met sportieve groet,

Beheer Hockeyvereniging Bleiswijk