header7.png header2.png header15.png header14.png header10.png header13.png header9.png header11.png header5.png header1.png header4.png header3.png header8.png header6.png header12.png

Nieuwe overeenkomst met Hockey Republic en Club Colors

16-6-2019
Beste leden van de HVB,

Na vele jaren is er een einde gekomen aan de samenwerking tussen JaWa Sport en Hockeyvereniging Bleiswijk.

We zijn per 1 juli a.s. een nieuwe overeenkomst aangegaan met Hockey Republic in Rijswijk en met Club Colors als kledingleverancier.

Alle HVB-kleding en alle hockeyartikelen die je maar kunt wensen liggen vanaf komend seizoen in de speciale hockeywinkel van Hockey Republic.

In de winkel is ook een kunstgrasveldje aanwezig om sticks uit te proberen. De winkel bevindt zich vlak langs de A13 en is makkelijk bereikbaar.

Adresgegevens:
PATRIJSWEG 112
2289 EZ RIJSWIJK

De HVB-inventaris van JaWa gaat naar Hockey Republic (sokken, HVB-hoodies).

Dit betekent dat er nu even geen HVB-spullen gekocht kunnen worden, deze zijn binnenkort beschikbaar bij Hockey Republic. Dit zal uiterlijk 1 juli zijn, maar hopelijk wat eerder!

Ook de HVB-shirts die nu bij HVB in bezit zijn gaan naar Hockey Republic zodat alle HVB-kleding op 1 plek beschikbaar is. Nieuwe leden kunnen hun shirt dan ook afhalen bij Hockey Republic.

We zijn zeer blij met de nieuwe overeenkomst en kijken uit naar een vruchtbare samenwerking. We nodigen iedereen uit om - na 1 juli - een kijkje te nemen in de winkel in Rijswijk en/of op de website.

Tip: op za 22 juni is Hockey Republic ook aanwezig op het HVB-Landentoernooi met een grote stand met leuke hockey spullen

Met sportieve groet, namens sponsorcommissie en bestuur,

Martijn Kruijt
Voorzitter Hockeyvereniging Bleiswijk