header7.png header12.png header8.png header11.png header4.png header5.png header9.png header3.png header6.png header13.png header1.png header2.png header15.png header10.png header14.png

HVB open middag - 8 mei a.s.

8-4-2019

Op woensdagmiddag 8 mei organiseert Hockey Vereniging Bleiswijk een open middag op sportpark Merenveld in Bleiswijk.

De open middag is bedoeld om de jeugd in aanraking te laten komen met hockey. Uiteraard hoopt de club zo ook op nieuwe jeugdleden. Alle kinderen vanaf 4 jaar zijn van harte welkom op deze middag. Het belooft een gezellige, sportieve middag te worden waar de kinderen op een leuke en speelse manier kennis kunnen maken met de hockeysport.

De open middag bestaat uit twee delen:
15.00 – 16.00 uur: kinderen tot en met 7 jaar;
16.00 – 17.00 uur: kinderen van 8 jaar en ouder.
Na afloop krijgen de kinderen wat te drinken en een broodje knakworst aangeboden.

Het is handig als de kinderen sportschoenen en sportkleding aan hebben. Verder hoeven zij niets mee te nemen. De club heeft voldoende hockeysticks en hockeyballen die gebruikt kunnen worden.

Deelname aan de open middag is gratis. Het is wel handig om uw kind(eren) van te voren aan te melden, zodat de club weet op hoeveel kinderen zij moet rekenen. Aanmelding kan via de website; klik hier: aanmelden open middag

Heb je vragen of wil je meer informatie:? Stuur dan een mail naar [email protected]

De open middag vindt plaats op sportpark Merenveld – bij Hockey Vereniging Bleiswijk.