header10.png header13.png header15.png header4.png header12.png header7.png header5.png header14.png header9.png header3.png header2.png header1.png header6.png header8.png header11.png

17/10 workshop weerbaarheid voor scheidsrechters

16-10-2018
Voor scheidsrechters uit H1, HA, HB, DA, D1 of D2

Hierbij nodigen wij je uit om mee te doen aan de workshop 'weerbaarheid als scheidsrechter' op woensdagavond a.s. 17 oktober a.s.

Inloop/start
: inloop vanaf 20:00 uur, start om 20:15 uur.
Thema: Weerbaarheid.

Onderwerpen
: voorkomen van en omgaan met kritiek (spelers, coaches, publiek), hoe te handelen in lastige situaties, omdat een wedstrijd fysiek wordt, of verbaal geweld optreedt? Hoe kan het weer een ‘normale’ wedstrijd worden?

Soms zijn er wedstrijden die best wel wat vragen van een goede scheidsrechter.  Het gaat om de ontwikkeling van je vaardigheden, om ervoor te zorgen dat je een wedstrijd beter kunt managen, met als uiteindelijk doel dat spelers, coaches en scheidsrechters een goed gevoel over de leiding hebben! Vind je het ook leuk om je vaardigheden verder te ontwikkelen? Dan bieden we je deze eerste  workshop aan, door Pieter Houtkoop (bondsscheidsrechter, ook beoordelaar voor de hockeybond) gegeven. Wordt zeker een leuke avond!

Ben jij er ook bij? Graag ontvangen we een mailtje van je ([email protected]) of je bij deze workshop wil aanschuiven. Wil je ons dit laten weten? Van sommigen van jullie heb ik al een mailtje gehad.

Tot a.s. woensdag 17 oktober!?
Met sportieve groet, Ben Giesbers

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder