header15.png header5.png header12.png header3.png header4.png header1.png header14.png header13.png header8.png header2.png header11.png header10.png header7.png header9.png header6.png

Rabobank Clubkas Campagne. Kom in actie een stem!

3-10-2018

Rabobank Clubkas Campagne!

Ben jij lid van Rabobank Zuid-Holland Midden? Kom dan in actie en breng je stem uit voor HVB bij de Rabobank Clubkas Campagne! Jouw stem is geld waard!

Als lid van Rabobank Zuid-Holland Midden heb je per e-mail een stemkaart ontvangen. Hiermee kun je vijf stemmen uitbrengen op jouw favoriete verenigingen en stichtingen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde club. Elke stem is geld waard! Er wordt namelijk € 75.000 verdeeld onder de verenigingen en stichtingen die meedoen.

Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden stemmen geven aan onze club! Kom in actie en stem!

clubkascampagne

Wolter Manders