header13.png header5.png header3.png header1.png header2.png header4.png header10.png header7.png header9.png header6.png header15.png header12.png header11.png header14.png header8.png

HVB Jongens D1 going Top(klasse)

26-6-2018

Het is de meeste mensen niet ontgaan dat de Jongens van de D1 dit jaar een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd. In de voorcompetitie overtuigend 1egeworden in de eerste klasse, daarna in de Subtopklasse laten zien dat ze van alle clubs uit deze klasse kunnen winnen met als eindstand een welverdiende 2eplek Tussen HDM D1 en HGC D1 in.

Niet alleen op de club is dit opgevallen, maar ook buiten de club, met als resultaat dat de Jongens D1 zijn uitgenodigd voor een Topklasse toernooi.

Dit toernooi is op 1 Juli a.s. bij Ring Pass Delft en er zal onder andere gespeeld worden tegen Rotterdam JD1, Groningen JD1 en HDM JD1.

Kortom een mooie beloning voor de jongens na een mooi jaar.

Mocht je meer willen weten over het toernooi (het speelschema als je wilt komen kijken bijvoorbeeld), neem dan even contact op met Arthur of Filip.

Denise van Spall
Super gaaf! Proficiat!!
Wieke Schweers
Leuk ! succes en vooral ook: veel plezier !
Meinhardt Schwengle
Het wordt zondag een top dag.
Jill Putman
Succes 🍀🍀
Monique Havenaar-van der Burgh
Gaaf man! Veel plezier!
Sytske Corbeij
Wauw! Veel plezier zondag!
Patrick van As
knap hoor mannen..veel succes op het toernooi..🏆