header8.png header12.png header10.png header4.png header9.png header7.png header6.png header11.png header15.png header3.png header13.png header2.png header5.png header1.png header14.png

17/3 Mosselavond

2-3-2018

Dit jaarlijkse, smakelijke en gezellige HVB-evenement is dé gelegenheid om elkaar onder het genot van heerlijke Hollandse mosselen (beter) te leren kennen!

Zaterdag 17 maart is iedereen vanaf 18 jaar van harte welkom: ere- en oud-leden, leden, ouders van (jongste) jeugd en vrijwilligers. Degenen, die niet van mosselen houden, kunnen genieten van een vleesgourmet. Speciaal voor deze gelegenheid wordt het clubhuis heringericht met lange rijen aaneengeschakelde tafels, voorzien van sfeerverlichting.

Clubhuis open vanaf 19.00 uur.

Online inschrijven, inschrijvingen aanpassen of annuleren kan tot zondag 11 maart 2018, schrijf je in via de Lisa app of op de site van HVB.

Betaling inschrijving via Ideal, drankjes op de avond zelf aan de kassa.
Wij hebben er weer zin in!

Het mosselteam