header15.png header5.png header4.png header13.png header1.png header14.png header3.png header6.png header8.png header11.png header10.png header12.png header9.png header7.png header2.png

In the Spotlight: H45-1 Kampioen van de week

12-3-2023
In the Spotlight: H45-1

De rubriek 'In the Spotlight' is weer terug van weg geweest!

En deze keer zetten we in de Spotlight: H45-1; of eigenlijk gewoon Veteranen B. Want de KNHB kwam met een nieuwe leeftijdsindeling en heeft gekeken naar het spelplezier en vroeg hou oud de heren zichzelf vonden. 45 was een mooi getal vonden de veteranen.

De nestors van de vereniging kwamen fantastisch uit de startblokken bij de herstart van de competitie. Met 4-0 werd Cartouche aan de kant gezet en werd de koppositie in de poule gepakt.

Koos van der Houwen en Maarten Rutten; aanvoerder en manager van het team wijzen op de ervaring. Bij ons in het team speelt bijvoorbeeld een speler die al lid is sinds de oprichting van HVB in september 1976. Terecht hé dat de thuis dugout naar hem vernoemd is. Dus ja; ons team heeft wel de meeste hockeyervaring. Maar vergis je niet! Wij rusten niet op onze lauweren; sterker nog dit jaar gaan we internationaal. In juni gaan we naar Valencia en doen we als combi-team met Veteranen A mee aan de Paëlla Cup.

Maar eerst de focus op de komende wedstrijd en komende training op donderdag om 20:30 uur. Want ja die koppositie schept natuurlijk wel verwachtingen ;)

Wil jij ook een team, coach, manager, scheidsrechter, commissielid, ouder...etc in het zonnetje zetten? Stuur dan een berichtje en foto naar [email protected]