header11.png header14.png header7.png header3.png header15.png header2.png header5.png header13.png header10.png header9.png header4.png header1.png header12.png header8.png header6.png

Landentoernooi 24-06-2023??

22-3-2023

Beste (ouders van) leden,

Twee weken geleden is een oproep uitgegaan onder de ouders van O8-9-10. Daarop heeft 1 ouder gereageerd, waar we echt heel blij mee zijn. Het is echter niet voldoende ons alom bekende Landentoernooi dit jaar voor het eerst sinds corona weer door te laten gaan.

Als er zich voor as. zaterdag niet nog 3 mensen aanmelden als organisator moeten we helaas de stekker eruit trekken voor dit jaar. Dat kan. Maar hoewel het een Jongste Jeugdtoernooi is, gaat het ons allemaal aan. Het toernooi is namelijk een grote bron van inkomsten voor de club. Reken maar uit wat het oplevert als er een prachtige zomerdag lang, 40-50 teams met 150-200 begeleiders / ouders rondlopen op HVB. Niet alleen aan barinkomsten, maar ook aan sponsorinkomsten en ledenwerving. Hoe meer leden, hoe meer we de lasten kunnen verdelen in de contributie.

Dus; laatste kans om je aan te melden en een fantastische dag voor de kinderen, HVB én jezelf te verzorgen.

Wil je meer info? In de bijlage bij dit bericht de oproep aan de ouders van O8-9-10 met alle info. Meld je aan via [email protected] en hoor bij

DE VRIJWILLIGERS VAN HVB

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder