header8.png header11.png header12.png header14.png header1.png header9.png header7.png header2.png header3.png header6.png header15.png header5.png header10.png header13.png header4.png

uitreiking knipkaarten & medailles Grote Clubactie

4-3-2023
Afgelopen jaar hebben veel kinderen hun best gedaan om loten van de Grote Clubactie te verkopen voor HVB. En met succes, want ze hebben een record aantal loten verkocht! Waardoor er een hele mooie opbrengst voor de club is binnengehaald. Veel meer dan waar we op hadden gehoopt! Dat extraatje kan de club mooi gebruiken met alle stijgende prijzen.

We willen de kinderen daarvoor bedanken en in het zonnetje zetten. Dat hebben ze wel verdiend!
Per 5 verkochte loten ontvangen de kinderen een HVB-knipkaart (te besteden bij de bar), en de kinderen die meer dan 25 loten hebben verkocht krijgen zelfs een medaille van de Grote Clubactie.
Op 12 maart om 11.30 maken we hier een mooi moment voor en zullen de kinderen dit uitgereikt krijgen. Ook het bestuur zal hierbij aanwezig zijn.
Kom dus allemaal en neem je ouders mee! Om 10.45 spelen de Dames onder 25 tegen Victoria, en na de uitreiking kun je meteen genieten van een mooie wedstrijd van de Heren Veteranen.
Aanmoedigen wordt zeer gewaardeerd!

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder