header15.png header5.png header7.png header9.png header11.png header3.png header10.png header12.png header4.png header14.png header8.png header6.png header2.png header13.png header1.png

Pietentraining jongste jeugd tm O9

9-11-2022

Beste jongens en meiden van fun/ MO7, MO8 en MO9/JO9/JO10

De activiteitencommissie van HVB heeft een brief ontvangen vanuit het verre Spanje met goed nieuws! De Sint heeft zijn Pieten gestuurd naar HVB en zij zullen op woensdag 23 november een bezoek brengen aan ons clubhuis.

Zij nemen allerlei lekkers mee en natuurlijk gaan zij weer een superleuke pietentraining verzorgen.

De Sint heeft ook al een paar hele lieve moeders gevraagd om speciaal voor jullie overheerlijke pannenkoeken te bakken! Waarvoor dank! Wij verwachten de moeders rond 18 uur op de club.

Om 16.30 uur zijn de deuren van het clubhuis geopend. Omdat de Sint en zijn Pieten een drukke agenda hebben, moeten zij helaas om 19.00 uur weer vertrekken en kunnen de kinderen door de ouders worden opgehaald.

Uiteraard zijn de ouders van harte welkom om mee te kijken en een drankje op de club te doen.

In Lisa kunnen de kinderen worden aangemeld via evenementen. Aanmelden kan t/m 22 november 2022.

Wij kijken er naar uit om samen met jullie de Pieten te verwelkomen. Natuurlijk verwachten wij jullie allen in de leukste outfits!

HVB activiteitencommissie

Mellanie, Sandra, Nathalie, Sheila en Denise