header13.png header14.png header12.png header5.png header3.png header4.png header6.png header8.png header11.png header10.png header9.png header1.png header15.png header7.png header2.png

sinterbingo bij HVB voor MO10, MO12 en JO10

9-11-2022

Beste jongens en meiden van MO10/JO10/MO12

De activiteitencommissie van HVB heeft een brief ontvangen vanuit het verre Spanje met goed nieuws! De Sint en zijn Pieten zullen op zaterdag 26 november 2022 een bezoek brengen aan ons clubhuis.

En….zij nemen het bingo spel mee. Hierbij vinden jullie de uitnodiging om met Sint en zijn Pieten bingo te spelen. Zorg dat je erbij bent! Het wordt een gezellige avond en je kunt er leuke prijzen winnen!

De tickets kosten € 7.50 per persoon. Dit is voor deelname aan het bingospel, maar ook voor een hapje en een drankje (de Pieten nemen natuurlijk ook wat lekkers mee). Na aanmelding voor dit feest volgt een tikkie voor de betaling via de coaches.

Belangrijk voor de ouders is dat bij de betaling via Tikkie de voor- en achternaam en de teamnaam van het kind wordt vermeld!

Om 17.00 uur zijn de deuren van het clubhuis geopend. Omdat de Sint en zijn Pieten een drukke agenda hebben, moeten zij helaas om 20.00 uur weer vertrekken en kunnen de kinderen door de ouders worden opgehaald.

In Lisa kunnen de kinderen worden aangemeld via evenementen (dit is nog geen ticket). Aanmelden kan t/m 22 november 2022.

Wij kijken er naar uit om samen met jullie de Sint en zijn Pieten te verwelkomen.

In verband met het eten en eventuele allergieen, kunnen jullie contact opnemen per email; [email protected]

HVB activiteitencommissie

Mellanie, Sandra, Nathalie, Sheila en Denise

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder