header15.png header3.png header7.png header10.png header12.png header6.png header8.png header4.png header2.png header9.png header14.png header13.png header1.png header11.png header5.png

Jij laat HVB toch niet (be)stuurloos

14-9-2022

Het huidige bestuur stopt ermee, vanaf de komende Algemene Ledenvergadering, die op donderdag 10 november wordt gehouden. We zijn dus hard op zoek naar nieuwe bestuursleden om te voorkomen dat HVB vanaf november (be)stuurloos is.

(Be)stuurloos
Wat betekent het wanneer HVB geen nieuw (interim) bestuur heeft. Een kleine greep: dan worden de rekeningen niet meer betaald, komen de inkomsten niet meer binnen, wordt de vereniging niet meer vertegenwoordigd bij o.a. de gemeente en wordt er geen ALV meer georganiseerd. Of te wel een bestuur is nodig voor het bestaan van onze mooie hockeyvereniging!

Plezier

Je hoeft geen hockeyervaring te hebben om bestuurslid te worden. Wat wel belangrijk is, is enthousiasme. Binnen het bestuur zijn verschillende soorten taken te vervullen. Het kost je gemiddeld één a twee uur in de week. Maar daar krijg je dan ook veel voor terug. Zoals: gezelligheid, sociale contacten, ervaring en een groot netwerk. Maar het aller belangrijkste is een leuke vereniging, welke al ruim 45 jaar bestaat en waar jij en/of je kinderen met veel plezier naar toe kunnen komen om te hockeyen en vrienden te ontmoeten.

Vacatures TC
Naast de bestuursfuncties zijn er ook nog een aantal openstaande functies binnen de Technische Commissie (TC). Wij zoeken een nieuwe voorzitter voor de TC en een coördinator voor trainers en coaches.

Kopje koffie?

Ben je enthousiast geworden, heb je vragen, of twijfel je of en welke functie iets voor jou is? Neem dan contact op met het bestuur via [email protected]. Je kan ook onze secretaris Nancy Roeloffs (06-11078460) bellen of appen. Neem voor TC vragen contact op met Patricia van den Kieboom (06-41016269). Hopelijk drinken we binnenkort een kop koffie met elkaar in het clubhuis om te kijken hoe jij onze vereniging kan helpen!