header11.png header5.png header10.png header4.png header8.png header9.png header1.png header13.png header14.png header15.png header12.png header6.png header3.png header2.png header7.png

MA1 kampioen!!

28-5-2022
Ze hebben het spannend gemaakt de meiden van A1. Twee weken geleden, uit bij Wateringse Veld, konden de meiden kampioen worden. Helaas eindigde de spannende wedstrijd in een gelijkspel.

Vorige week thuis in de herkansing. Helaas werd deze wedstrijd verloren. Vandaag moest het gebeuren. Met enige spanning vertrokken speelsters (inclusief invalsters) en staf naar HDS. Tijdens een spannende eerste helft, waarbij de meiden duidelijk sterker waren maar niet tot scoren kwamen gingen ze met een 0-0 de rust in.

Vrij snel na rust werd de 0-1 gescoord, daarna was het hek van de dam en hebben de meiden 0-6 gewonnen!!

Gefeliciteerd meiden en invalsters enorm bedankt voor het meespelen!

Linda Laukens
Knap zeg, gefeliciteerd dames!
Patricia van den Kieboom-van der Burgh
Gefeliciteerd meiden!