header3.png header11.png header12.png header5.png header15.png header6.png header7.png header4.png header9.png header13.png header2.png header1.png header8.png header10.png header14.png

Shirts inleveren!

26-6-2018
Beste HVB'ers,

Het is weer zover: einde van het seizoen en dus....sponsor-shirts inleveren.

Zoals jullie recentelijk hebben kunnen lezen moeten de gesponsorde shirts weer ingeleverd worden...... maar hebben jullie dit jaar ook de mogelijkheid om je shirt over te nemen voor slechts €5!. Het geld hiervan komt ten goede aan de club voor oa de verbouwing.

Mochten jullie de shirts niet willen overnemen dan moeten deze worden ingeleverd.

Inleveren:
Graag ieder bij zijn/haar coach de shirts inleveren of een melding maken dat je het shirt overneemt (en reeds betaald hebt!).

Coaches moeten er zorg voor dragen dat de shirts (en een notitie van de shirts die niet retour komen ivm aanschaf door lid) per team op vrijdag 6 juli tussen 18:00-19:30 worden ingeleverd in het clubhuis. Er zijn dan mensen aanwezig om die in te nemen en te verzamelen.

Alvast dank.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder